BEAVATÁS

Téged is vár a BEAVATÁS program

Június 1-től!

A regisztráció indul! Térj vissza a saját életedbe!

Az első két hétben szabadon tudsz csatlakozni!

REGISZTRÁLJ BÁTRAN és indulj el egy új világba, ahol sikerek várnak!

BEAVATÁS – Egy fogalom, egy program, egy bevált recept!

 

 

 

Immáron 7 éve várjuk azokat, akik a minőségi funkcionális edzéssel szeretnének javítani az egészségükön, akik szeretnének erősödni, fittebbé válni!

Tegyük végre félre a félelmeinket és dolgozzunk az egészségünkért!

Nem kétséges, hogy az elmúlt két hónapban fokozottan rá kellett döbbennünk, hogy az egészség mekkora kincs. Nem elegendő bizakodva várni, hanem bizony tennünk kell érte! A kutatások és tények pedig egyértelműen azt mutatják, hogy aki sportol és rendszeresen mozog, akinek az életvitelébe belefér, hogy időt és energiát fordít az egészséges életmódra, annak sokkal ellenállóbb a szervezete.

Másrészt ez a két hónapos megpróbáltatás mindenkit kizökkentett a megszokott ritmusból. A bezártság és a korlátozások eszméletlen mennyiségű stresszt halmoztak fel. Most itt a lehetőség, hogy lassan minden visszatérjen a régi kerékvágásba! De ezzel mi nem értünk egyet! Ne térjünk vissza a korábban működtetett rendszerhez, hanem fordítsunk hatványozottan nagyobb hangsúlyt a megelőzésre, az immunrendszer acélosodására, az életmódunk javítására. A saját érdekünkben és a környezetünk érdekében egyaránt!

Most itt a lehetőség, hogy változtass és javíts a korábbi szokásokon!

De mi is ez a program, s mitől ilyen sikeres? Mi kell a jelentkezéshez?

 

A BEAVATÁS program lényege:

Szeretnél eredményeket?

Fontos az egészséged?

Nem csak a mára gondolsz, hanem a jövődre is?

Erősödnél, vagy épp az állóképességed javítanád?

 

Ebben az esetben hatékony megoldás a funkcionális edzés!

A funkcionális edzésekkel kapcsolatban elég sok téveszme, s rossz információ kering: nem, nem attól lesz valami funkcionális, ha sok eszközt használnak, s attól sem, ha köredzést alkalmaznak. Kapásból, ha gépek segítenek a mozgásokban egy köredzésben (eltekintve a kivételektől, melyekre később kitérünk, pl. evezőgép, air bike), akkor biztosan köze nincs a funkcionális edzéshez a rendszernek.

A funkcionális edzések arra hivatottak, hogy az alap mozgásmintákat fejlesszék, s komplexen megerősítsék a testünket. Hiszen vegyünk egy egyszerű nyomó mozdulatsort: hiába erős a nyomásod egy arra használatos gépen, valós feladatok esetében aligha lesz ideális szögben beállítva, nem lesz a törzsed kitámasztva, amikor az erődet, fitségedet szeretnéd kamatoztatni, használni.

Továbbá érdemes odafigyelni arra is, hogy a tested felkészüljön a terhelésre. Addig nem szabad, nem is érdemes összetett gyakorlatokba vágni, míg az alapokat nem teremted meg. Adott esetben egy gyenge törzzsel végzett gyakorlat – hiába hasznos az egy haladóbb szinten – többet árt, mint használ. Első lépésben tehát mind a technikai, mind a fizikai alapokat meg kell teremteni, hogy elkezdj bármilyen eszközt használni.

 

Az egészség

A legfontosabb kincsünk, amiből csak egy jutott, az az életünk, egészségünk. Senkit nem ismerek, aki lemondana arról, hogy lássa a gyermekét felnőni, vagy megélhesse mindazt, ami várhat rá a jövőben. Vétek és bűn ezzel nem foglalkozni, ám más nem fog helyetted! Ez egyedül a Te felelősséged!

Mi vár Rád közöttünk?

Elsősorban remek edzések!

A Beavatás programhoz való csatlakozással kapsz egy edzőt, aki csak azért van ott, hogy kihozza belőled a legtöbbet. Hogy odafigyeljen minden mozdulatodra, hogy megállapítsa, mikre kell odafigyelned, mikben kell fejlődni, s mik azok, amikben jó vagy és amikre hangsúlyt fektetve kiemelkedő lehetsz. Kapsz egy edzőt, aki biztosítja a szakmai hátteret számodra, aki egy jól felépítetett és évek óta népszerű program segítségével segít az alapoktól indulva. Kapsz egy edzőt, aki megtanítja a helyes mozdulatokat, a helyes légzést, s aki ellát adott esetben táplálkozási tanácsokkal is. S igen, minden ámítás nélkül, pár hét után már láthatod, s mások is láthatják a munka eredményét!

Másodsorban egy remek közösség tagja leszel!

Sportemberekről van szó és egy összetartó közegről, ahol barátságok köttetnek, szerelmek szövődnek, de leginkább lelkes amatőrökből atléták válnak. Tudom, te nem szeretnél ilyen magasságokba törni, csupán jobban kinézni, ledobni néhány kilót. De pár hét / hónap elteltével az életed részévé válik a mozgás. Azt veszed majd észre, hogy ha kihagysz egy-két alkalmat hiányzik. Hiányzik a mozgás, a sport, de hiányozni fognak a többiek is, az ugratásaikkal, buzdításukkal, nevetésükkel együtt. A közösség részévé válsz, s nem elégszel meg azzal, hogy valamit csak csinálgass.

Szóval júniustól minden adottá válik ahhoz, hogy elindulj és javíts az életeden! Hogy energikusabban, erősebben, fittebben és esztétikusabban menj haza a családodhoz, mutass otthon példát a gyermekednek, vagy éppen büszkén feszíts a csajok / pasik előtt.

Válaszd ki a számodra leginkább megfelelő időpontot és vágj bele! A lehetőség kapuja nyitva áll előtted, a Thorban pedig egymást segítve minden egyesületi tag élete minőségi pluszt kap.

Lépj hát be a kapun! Csatlakozz Te is!

A program felépítése:

ELSŐ 8 hét BEAVATÁS – Kezdő edzések

– Állapotfelméréssel kezdünk

– Elkezdjük megerősíteni a törzs izmait (ülőmunka, derékfájdalmak…)

– Eszközeink használatának alapjaiba bevezetünk, alapos tanítással (TRX, kettlebell, rúd, saját testsúlyos gyakorlatok)

– Mobilizáció, tartáshibák kijavítása, korrekciók

MÁSODIK 8 hét ATHLETIC BODY – Középhaladó edzések

– Összetettebb gyakorlatok és technikák megtanítása

– Állóképesség továbbfejlesztése

– Törzs további erősítése

– Korrekciók továbbvitele

UTÁNA: UST – Haladó edzések

Itt már készen állsz fizikailag és technikailag is a teljes terhelésre!

– Személyre szabott, célokhoz igazodó edzések

– Folyamatos progresszió

– 8 hetes ciklusok a céljaidhoz igazítva

Csatlakozz hozzánk!

 

Akinek az első időpont valamiért nem jó, de nem szeretne lemaradni, az a regisztrációval az első két hétben tud csatlakozni!

Mivel 30 napos bérleteink vannak és nem havibérletek, ezért ez nem jelent hátrányt.

Ehhez nem kell mást tenned, mint:

Töltsd ki a regisztrációs űrlapot, s e-mailben azonnal küldjük is a részletes információkat, mely levélben remélhetőleg az összes felmerülő kérdésedre választ kaphatsz.

(Amennyiben nem kapsz azonnal e-mailt, akkor ellenőrizd a spam mappádat!)

A regisztráció során elkért adataidat természetesen bizalmasan, a törvényi előírásoknak megfelelően kezeljük. Az adatkérés célja a folyamat gördülékennyé tétele, hogy amikor megérkezel, már azonnal át is tudd venni a THOR kártyádat, mely már készen vár téged!

 

Természetesen amennyiben marad kérdésed, keress minket bizalommal!

 

REGISZTRÁCIÓHOZ KATTINTS IDE

 

Ha bővebb információkat szeretnél, írj nekünk, vagy hívj telefonon!

 

FONTOS!

Természetesen a Hf3, – vagyis a funkcionális edzést képviselő szövetség, melyhez tartozunk – által ismertetett protokoll figyelembe vételével kezdjük meg a működést és az első FÁZIS betartását ígérjük és kérjük tőletek is!

A Hf3 által közzétett PROTOKOLL, amelyet alkalmazunk:

1.FÁZIS:

Az edzőtermek megnyithatják kapuikat az alábbi szabályok bevezetése mellett:

– A teremben tartózkodás maximális létszámát a terem méretéhez képest kell meghatározni, ami alapján az edzőtérre vonatkoztatva 9 nm-enként 1 fő tartózkodhat.

– Belépéskor kötelező kézfertőtlenítés a recepcióra kihelyezett fertőtlenítővel. Az edzőterembe való belépést követően minimum 20 mp-es szappanos kézmosás.

– A leginkább veszélyeztetett korosztály, vagyis a 65 év felettiek számára az edzőtermek nem látogathatóak. A 16 éven aluliak számára szintén nem látogathatóak az edzőtermek, mert a vírushordozás szempontjából a közösség védelme ezt indokolja. Továbbá, krónikus, vagy kiemelt kockázatú betegségekkel küzdők, legyengült immunrendszerűek, illetve a covid-19 bármely tüneteit produkáló egyének sem tartózkodhatnak az edzőteremben

A maszk viselése az edzés időtartama alatt, az edzőterem edzőfelületén nem kötelező. Ellenben, az utcáról beérkezve és az edzőtermet elhagyva a beléptető helyiségekben, a közösségi terekben maszk és gumikesztyű viselése kötelező. Az edzőterem teljes területén a kötelező távolságtartás, az állami szervek irányelvei alapján kötelező (1,5m).

– Az  első fázisban a tusolók használatát nem javasoljuk, a második fázistól lehet elérhetővé tenni

– Egy légtérben több, párhuzamosan futó foglalkozás esetén, ezek időpontjait egymástól eltolva kell indítani. Az előtér és az öltözők terheltségének maximális időbeni elosztása érdekében.

– Kontakt sportok, küzdősportok, harcművészeti edzések az első fázis ideje alatt még nem indulhatnak el

– Rövidített nyitva tartást nem támogatjuk, igyekezzünk az edzőterem terheltségét a lehető legjobban eloszlatni a nap teljes részében

– Kizárólag csak előre csomagolt termékek értékesítése engedélyezett

– Klímák és ventilátorok használatának kerülése fokozott jelentőségű, a vírus esetleges terjedésének lehetőségét minimalizálandó

– Minden eszközt egy edzésen csak egy fő használhat, és órák végén fertőtleníteni kell a használt eszközöket, erre az edzőterem megfelelő mennyiségű fertőtlenítőt kell biztosítson

– Váltócipő, váltóruha használata kötelező. Zokni használata kötelező, míg a ruházat lehetőleg hosszú, bokáig érő nadrág, valamint vállat és derekat eltakaró felső rész kell legyen. Zárt cipő használata kötelező a kiszolgáló egységekben

– Törölközőt nem tehet ki az üzemeltető, kizárólag papírtörlőt biztosíthat

h
k
sz
cs
p
08:00-09:00
Hétfő
08:00-09:00 :
1. csoport
08:00-09:00 :
08:00-09:00 :
1. csoport
08:00-09:00 :
08:00-09:00 :
17:00-18:00
Hétfő
17:00-18:00 :
2. csoport
17:00-18:00 :
17:00-18:00 :
2. csoport
17:00-18:00 :
17:00-18:00 :
18:00-19:00
Hétfő
18:00-19:00 :
3. csoport
18:00-19:00 :
18:00-19:00 :
3. csoport
18:00-19:00 :
18:00-19:00 :
19:00-20:00
Hétfő
19:00-20:00 :
4. csoport
19:00-20:00 :
19:00-20:00 :
4. csoport
19:00-20:00 :
19:00-20:00 :
20:00-21:00
Hétfő
20:00-21:00 :
20:00-21:00 :
5. csoport
20:00-21:00 :
20:00-21:00 :
5. csoport
20:00-21:00 :
Hétfő
08:00-09:00
1. csoport
17:00-18:00
2. csoport
18:00-19:00
3. csoport
19:00-20:00
4. csoport
Kedd
20:00-21:00
5. csoport
Szerda
08:00-09:00
1. csoport
17:00-18:00
2. csoport
18:00-19:00
3. csoport
19:00-20:00
4. csoport
Csütörtök
20:00-21:00
5. csoport
Péntek